keskiviikko 3. helmikuuta 2010

Heräteostos

Mä rakastan tennareita.
Ne on mukavia, rentoja ja tuntuu hyviltä jaloissa.

Mä en kauheesti tykkää korkokengistä.
Niillä on hankala kävellä ja tulee jalat kipeiksi.
Juhlissa korkokengät lentää aika heleposti pois jaloista, jos vain mahdollista.

Me oltiin eilen hääpäivä reissulla miehen kans ja satuttiin käveleen yhden kenkäkaupan ohi, kun mä näin nämä.

Ei, ne ei o vaan tennarit...
Ne on mun lempparikengät hauskasti yhdistettynä mun inhokkeihin.

Tsadaa, tennarikorkokengät!

Mä en meinannu ostaa niitä. Oon vähän huono osteleen kenkiä ja vaatteita kaupasta uutena.
Reippasti yli puolet mun vaate- ja kenkävarastosta on kirpparilta. Tai sitte ite tehtyä...
Kirpparilta löytyy niin mukavasti hyväkuntoosia ja hienoja vaatteita ja kenkiä muutamalla eurolla.

Nyt kuitenkin pieni kenkäkuume alkoi hivuta ylöspäin ja lopuksi mun miehen(!) suostuttelemana hain kengät omakseni. Oli kyllä pakko kysyä mieheltä, että mikäs sulla on, kun eihän miehet yleensä vaimoonsa patista kenkäostoksille ihan muuten vaan??? Selitykseksi sain, että kun sä et hingu jokaikisen vaatteen kans uutta kenkäparia ja keräile kalliita kenkiä kaapin täytteeksi... No selitys kelpasi ja mä ostin kengät. Onhan ne ainakin erikooset ja täytyy vähä miettiä minkä kans niitä pitää. Mutta ihanat!

Ehkä tämä pieni poikatyttö oppi taas jotain uutta naisellisuuden maailmasta ja kenkäkuumeesta ;)

-Sari-

6 kommenttia:

  1. No, ompas kivat! Tuli heti mieleen, että sopii ainakin farkkuhameen kanssa. :)

    VastaaPoista
  2. Vautsi! Nauti uusista kengistä. Ihanasti mies kannusti :)

    VastaaPoista
  3. mageet! noi on niin mun makuun..
    jos saisin tuommoset, niin pitäisin ainakin farkkujen kaa.

    VastaaPoista
  4. mageet on!!!!tykkäisin...tykkään tennareista ja pienistä koroista:)ja tässähän ne on yhistetty ihanasti:)

    VastaaPoista
  5. Jep, farkkujen ja farkkuhameen kanssa mäkin ajattelin niitten sopivan... ja ihmeen mukavat jalkaanki tai ainakin mukavilta tuntui kun testasin...:)

    VastaaPoista