keskiviikko 12. lokakuuta 2011

Viimeinen viikko arvontaan...

Päätin, että arvonta päättyy ensi sunnuntaina, eli 16.10, joten vielä ehtii mukaan, jos arpavoitto on mieluinen :)
Linkki tässä.

Sain tämän ihanan tunnustuksen Viannalta, Elämää pellossa-blogista. Kiitos paljon!
Tunnustukseen kuului kertoa 8 satunnaista asiaa itsestään ja laittaa tunnustus eteenpäin kahdeksaan blogiin.


Jaah... mitäs mä en oo vielä kertonu??? Älkää välittäkö, jos rupeen toistaan itteeni näis jutuis, kun on niin harva pää, ettei muista mitä kaikkee on paljastanu aiemmin... :)
Mutta yritetään.

1. Aloitin ny syksyllä keramiikka kurssin ja oon ihan täpinöissäni siitä. Kerrassaan rentouttavaa upottaa sormet saveen ja muotoilla siitä mitä mieleen juolahtaa.

2. Mä rakastan saunomista. Voisin saunoo vaikka joka päivä!

3. Oon laiska siivoon.

4. Tytär on alkanu puhua leviää pohojammaan murretta :D Kuulostaa hassulta pari vuotiaalta, vaikka ite puhun samalla lailla :)

5. Puhun/teen ensin, mietin vasta sitten.

6. Mulla menee usein sanat solmuun, ku yritän hoitaa asioita puhelimessa. Joudun usein selittään asiat kahteen kertaan... Johtuisko tuosta edellisestä.

7. En siis soittele paljon puhelimella. :D

8. Muuten mua on vaikee saada olemaan hiljaa... ei edes yöllä nukkuessa x) Rakas ukkoseni on saanu monet hyvät naurut mun yöllisistä kommenteista :)

Mä heitän tunnustuksen eteenpäin Sanna-Marille, Räpellystä-blogiin. Oleppa hyvä! :)

2 kommenttia:

  1. Kaunis kiitos :)
    Lomalla viimestään paneudun tunnustamaan :D (paniikissa koitan keksiä jotain kerrtottavaa...:D :D)

    VastaaPoista
  2. Hih, sama propleemi mulla aina :)

    VastaaPoista