keskiviikko 1. lokakuuta 2014

Pöllösukat

Meidän pikkuneitistä on tullu varsin omatoiminen shoppailija lankakaupassa.
Öh, mistä kummasta moista oppinu?!? :D
Niinpä taas kerran äitin koriin kannettiin 
jos jonkinmoista lankaa ja ideoita mitä niistä sitten pitäisi tehdä.
Vähän piti toppuutella, kun kori alkoi uhkaavasti täyttyä xD

Mutta räiskyvän väriset villasukkalangat päätyi sitten kassalle asti
ja niihin kokeilin Ravelrystä löytämääni Pöllökuviota.
Malli oli aikuiselle, joten sovelsin ja tein vaan kaksi pöllöriviä ja muuten oikeaa.
(Mistä olin tyytyväinen helmiä silmiksi ommellessani, 
kun tuossa kahdessa rivissäkin meni jo aikaa ja kärsivällisyyttä)
Lanka GarnStudion Fabel
PöllöPalmikkomalli Ravelry

Neulesanastoa englanti-suomi löytyy ainakin tästä linkistä

4 kommenttia:

  1. Ihanat, pitääpä pyytää jotakuta suomentamaan minulle ohje kun omat käännökset eivät riitä :)

    VastaaPoista
  2. Mä lisäsin postauksen loppuun linkin englanti-suomi neulesanasto sivulle. Sieltä mä oon kattonu suomennoksia, kun oma kielitaito ei piisaa :)

    VastaaPoista