perjantai 12. kesäkuuta 2015

Eteen ja Ylös sukat

Joskus joku biisi kolahtaa niin, että se täytyy kutoa sukiksi.
Elastisen Eteen ja Ylös biisi muuttui Neon värisiksi sukiksi.

Mul ei ollu mitään muut ku mahdollisuus
ja tieto siitä että mitä tahdon voin saavuttaa.
 Koval duunil asiat vaan onnistuu, kokeillaan ja sit taas noustaan jos kaadutaan.
 Hanskat ei tipahda periks ei anneta 
ne sanoo: et pysty, et voi, ei kannata 
mun korvissa se kaikki kuulostaa haasteelt
 ne saa luun kurkkuunsa, kun tulosta taas teen 
jatkan jaksan vaikka väkisin 
jos ois helppoo, kaikki tekis niin
 mus on voima, jota en voi vaimentaa pusken täysii aina vaan
 mun ei täydy, vaan mä saan 

 katse eteen ja suupielet ylöspäin 
teen vastoinkäymisistä voimaa 
katse eteen ja suupielet ylöspäin antaa tulla, 
kestän kyllä, periks en tuu antamaan
 murehtiminen ei takas eilistä tuo ja huominenkin tulee vaan jos selvitään tänään 

mun pahin vastukseni kattoo peilistä mua  
se haastaa ja aina pyrkii mun pään kääntämään 
hakenu näkemystä mun meininkini saa monacon vipeistä slummeihin keniaan 
kaiken sen jälkeen oon vaan positiivisempi 
asenne ratkasee, oon nähny omin silmin senki 
aitoo iloo vaikkei ympäril oo muut ku pahaa ja 
toiset taas niin köyhii et ei niil oo muut ku rahaa 
alotan ittestäni, korjaan mun mielen nostan mun katseen ja mun suupielet

Malli: Mojo Light
Lanka: Regian Fluormania
Puikot: 2,5mm

Nyt mulla on jalassa sukat jotka muistuttaa siitä,
että ei anna ikävien juttujen painaa maanrakoon.
Eteen ja ylös ja taas osaa olla enemmän kiitollinen niistä 
kaikista ihanista ja rakkaista asioista mitä elämään on siunaantunu
:)

2 kommenttia:

  1. Olikin ispiroiva biisi kun noin hienot sukat tuli, kaikki ikävät jutut ja ajatukset kaikkoavat kun nuo ihanan väriset sukat laittaa jalkaan ♥

    VastaaPoista