keskiviikko 13. heinäkuuta 2011

Olohuoneesta

Saatiin mun vanhemmilta kaksi metallirunkoista baarijakkaraa. Toinen on vielä hakematta, mutta tämä kotiutui meille jo. Tällä hetkellä se toimii kukkajakkarana olohuoneessa. Olohuone on muutenki muutosten kourissa. Mulle iski (taas) joku ihme sisustusvimma ja verhot ja tyynyt on saanu kyytiä. Ihan niinku ei olis jo tarpeeksi tekemistä meidän neitin 2v synttäreiden lähestyessä :D Mutta olohuoneessa on nyt vihreää, niinkun kuvista saattaa havaita verhojen hennon vihreän häivähdyksen. Toisen ikkunan verhot on myös vihreää, mut sinne laitoin ite tehdyt kurkiverhot. Jostain syystä mulla oli kumpaakin verholaatua kolme kappaletta, joten aina olis jääny yks ikkuna vaille toista verhoo. Mut mun mielestä ei haittaa yhtään, vaikka ikkunoissa on er verhot... Jotenki ne vaan sopii näin ja sävy on kuitenki sama :)



Piiitkästä aikaa sain hörppiä tuoreista mintunlehdistä haudutettua Minttuteetä. Mun on ollu sitä ikävä siitä lähtien, kun Marokon maankamara jäi taakse. Siellä se oli mun ehdoton lempparijuoma. Nyt mulla kasvaa minttua omassa puutarhassa ja tuntuu suorastaan luksukselta käydä poimimassa mintut suoraan sieltä :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti