torstai 28. lokakuuta 2010

Vaihtelu virkistää

Toisinaan on paikallaan maiseman vaihdos ja toisinaan vaihdokset sisustuksessa.
Nyt on tehty kumpaakin. Meidän perheen naiset, eli mä ja Ronja pakattiin kimpsut ja kampsut kassiin ja lähdettiin Tampereelle viikon alussa muutamaksi päiväksi. Mihinkäs muuallekkaan kun Ikeaan. No tää hetkellinen maiseman vaihdos aiheutti myös pientä vaihtelua sisustukseen...

Olohuoneen mustat oksaverhot sai kaverikseen Ikeasta löytyneet verkkomaiset verhot. Pakkauksessa oli kaksi verhoa, jotka oli niin leveitä, että leikkasin ne kahtia ja sain molempiin olohuoneen ikkunoihin uutta ilmettä. Oksaverhot oon ite painanu joskus pari vuotta sitten. En oo vielä kyllästyny :)

Verhojen lisäksi mukaan lähti saippuakulho vessaan ja keittiöön. Toinen oli hieman pienempi.

Kolme purkkia, jonkalaisia oon jo pitkään havitellu. Alle 2 euroo kpl.


Ronjalle hiirityttö

Paluumatka oli yks reissun mielenkiintoisimmista, kun poikettiin Räpellystä blogin Sanna-Marin luona vierailulla. Oli ihana tavata ihminen blogin takaa ihan kasvotusten :) Kiitos, kun saatiin tulla pistäytymään :)

Mukavaa tätä päivää!
Mä oon ihan päivissä sekaasin, mikä päivä nyt ees on??? x)


5 kommenttia:

  1. Oi miten kiva toi saippuakippo!! Täytyy kyllä mennä käymään Ikeassa..... Tuo live-tapaaminen on varmasti jännää ja hauskaa. Niin joo ja vielä piti sanomani että kivat verhot sulla, ja hyvin sopii toi valkoinen vähän pehmentämään.

    VastaaPoista
  2. Juu, ei muuta kun Kiitos itsellenne! :) Tosi mukavaa kun kävitte meillä eikä missään parkkiksella nähty :D Poika ihastu Ronjaan, sano monta kertaa illalla, että se Ronja oli sitten kiva :) Kysy myös, että koska me tullaan teille :D :D

    On kyllä heti eri näkönen ikkuna kun noi valkeet on kaverina. Oksaverhot on upeet, millä systeemillä tommonen painetaan? Isänpäiväpaitoja tossa oon suunnitellu ja meinaan siis ihan vaan tuputella sabluunan läpi, mutta netissä on vilissy viiroja ja valotuksia sun muuta kauheen vaikeen ja monimutkasen kuulosta kuulosta.

    VastaaPoista
  3. Uutta ilmettä tosiaan tuli, valkoinen sopii ja pehmentää tummia verhoja :) Hienot verhot olet painanut ♥ Ikea on hyvä kauppa, minä tykkään, sieltä löytää aina jotain kivaa. Harvoin tulee käytyä vaikka tuossa on lähellä ja sinne on helppo mennä :)Meillä on nuo samat purkit, tykkäsin niiden muodosta ♥
    Kiva kun kävitte Sannan luona, kuulin että sielläkin tykättiin :) Kauniin hiiritytön on Ronja saanut ♥

    VastaaPoista
  4. Heli: joo, live tapaaminen on kyl jännää. Olis kiva nähä useempiaki blogi kavereita :)

    Sanna-Mari: Voi ku söpöä! Ronja sai ihailijan :P Ronjaki on kanniskellu sammakko''mikäSenNimiNyTaasOli'' mukanaan kaikkialle. Esitteli isillekki heti kotiin päästyään. Ei muuta ku tervetuloa vaan!!

    Mä painoin verhot sabluunalla, ku mulla ei oo laitteita millä valottaa seula. Ei valotus oo niin hankalaa miltä kuulostaa, mut pitäis olla vaan uv-lamput ja valotuspöytä. Koulussa oon valotellu

    VastaaPoista
  5. Oijoi nuo purnukat ovat aivan ihania! Kunhan joskus saisi tilaa johonkin, niin haluan ehdottomasti tuon tyylisiä! :)

    VastaaPoista